به همه کسم و هم نفسم
نوشته شده توسط : مهدی موسوی

 


به همه کسم و هم نفسم


تو معنای تمام واژه های منی برای عاشقانه هایم به دنبال واژه می گردم...

 تو بازهم در من ظهور می كنی...تو باز هم مرا به دنیای خود میبری....

تو باز هم مثل همیشه به اوج می بریَ...به ناكجا....

لبخند كه می زنی پرنده ی دلم بال بال می زند... با این دل پر بریده

چه كنم؟...


می خواهم از آنجایی بگویم كه وجودم در وجودت حل شد....

من عاشق تر شدم و عاشقانه ای آبستن...در نا كجای ذهنم تو اردو زدی....

دلم كه دیگر ملك خصوصی توست....و من نوشتم


از بودن تو ...تویی كه ...


از تو برای تو و برای دلتنگی های همیشگیم می نویسم...

 می و تو ...تو كه حجم بودنت به اندازه ی تمام هستی من است....


بگذارید همه بدانند ....بگذارید بدانند.......می خواهم فریاد كنم ....


باشد این بار هم نه....اما می گویم كه من تو را بهترین میدانم

تو را...می خواهم  

 

اینقدر تورو دوست دارم که هیچ کسی کسی رو اینجوری دوست نداشت

اینقدر برات میمیرم قد یه دنیا خوبی قد هزار تا ستاره

بی تو دلم می گیره وقتی تنها میشم کارم انتظاره

انقدر تورو دوست دارم که هیچ کسی کسی رو اینجوری دوست نداشت

 

hn59znan6ej49h5lymg6.jpg





:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: